Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Επιστολή κ. Ανδρέα Ανδρόνικου για Κυθηραϊκά Θέματα

Αγαπητέ φίλε Αντώνη σε χαιρετώ,

Θα ήθελα και πάλι να κάνω χρήση της ιστοσελίδας σου προκειμένου να μεταφέρω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με το θέμα που πρόεκυψε  με τον γυμνισμό και το ελεύθερο κάμπινγκ στο νησί μας.

Προκαταβολικά σε ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Τις τελευταίες ημέρες παρακολούθησα και εγώ την ηλεκτρονική αλληλογραφία που ανταλλάσσεται μέσω διαφόρων ιστοσελίδων σχετικά με την ελεύθερη κατασκήνωση και τον γυμνισμό στον τόπο μας.

Θα έλεγα ότι πράγματι είναι κάποια θέματα, όμως κατά την άποψη μου δεν είναι ταμείζονα και τα μεγάλα που πρέπει να επιστρατευτούν τόσοι άνθρωποι για το αν πρέπεινα κάνουν γυμνισμό η όχι.

Άλλωστε είναι κατά την άποψη μου λίγο υποκριτικό για τους θιασώτες του γυμνισμού καθ’ ότι μια ματιά στις παραλίες ελάχιστα απέχει ο γυμνισμός αυτός από tους...γυμνιστές.

Τέλος πάντων.

Κατά την άποψη μου το μείζον θέμα, το οποίο δεν θα έπρεπε να λείπει από καμίατοπική αρθρογραφία, καμία ημέρα, είναι η έλλειψη νερού, και τίποτα άλλο.

Βεβαίως ο Δήμος απέστειλε σχετική ενημέρωση μέσω των λογαριασμών του νερού, αλλά αυτό δεν αρκεί.

Χρειάζεται συνεχής και αδιάκοπη ενημέρωση, και εδώ οι πνευματικοί άνθρωποι θα ήτανπερισσότερο χρήσιμοι αν συνέβαλαν με τις γνώσεις τους και την σοφία τους στην καθοδήγηση όλων μας για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας.

Πιστέψτε με δεν υποτιμώ τις γνώμες σας για τον γυμνισμό ούτε για το ελεύθερο κάμπινγκ, όμως ουδόλως με ενδιαφέρει αυτό, όταν βλέπω τα δέντρα του κήπου μου που με με τόση φροντίδα φύτεψα και μεγάλωσα, να ξεραίνονται και τα τα λαχανικά μου να είναι ανύπαρκτα, όχι μόνο στον κήπο μου αλλά και στο τραπέζι μου γιατί αδυνατώ να τα προμηθευτώ από τα μαγαζιά.

Ενόχλησα πολλές φορές τα ανάλογα αιρετά πρόσωπα του Δήμου σχετικά με την άντληση νερού από το Καντούνι και γνωρίζω ότι ο Δήμαρχος έδωσε αγώνα για να απελευθερώσει από τα δεσμά της γραφειοκρατίας το εν λόγω νερό , έως ότου τα κατάφερε και αυτήν την στιγμή ποτίζω όπως και τόσοι άλλοι τον κήπο μου σώζοντας ότι μπορώ.

Κύριε Δήμαρχε σας ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό.

Και σπεύδω να υπογραμμίσω σε κάποιους που πιθανόν να νομίζουν ότι λιβανίζω τον Δήμαρχο, ότι σε μαθηματική βάση δεν του έχω πει ούτε καλημέρα, αμφιβάλλω αν με γνωρίζει, και τέλος δεν υπήρξα ούτε  ψηφοφόρος του.

Μπορεί να μην έχω παραλία να κάνω γυμνισμό και ελεύθερο κάμπινγκ  αλλά έχω νερό για άρδευση και δίνω τον ταπεινό αγώνα μου να έχω και για ύδρευση.

Ανδρόνικος Ανδρέας
Τσικαλαρία
Κύθηρα.