Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Η γιορτή κρεμμυδιού στα Βάτικα ...και οι "ἑνοχλημένοι"

Η γιορτή του κρεμμυδιού ξεκίνησε από πέρυσι με συνεργασία συλλόγων και με την στήριξη του σωματείου Τουριστικών Καταλυμάτων "Ξένιος Ζευς".

Ως Πρόεδρος, συμμετείχα και πέρυσι και φέτος.

Θα ήθελα να διευκρινίσω η συμμετοχή μου δεν ήταν μόνο στο να βγω να παρουσιάσω το πρόγραμμα της δεύτερης ημέρας και να ευχαριστήσω τους εθελοντές που βοήθησαν για την υλοποίηση της γιορτής ούτε γιατί έχω προσωπικά οφέλη.


Παραγωγός κρεμμυδιών δεν είμαι, είμαι ελαιοπαραγωγός και ασχολούμαι με την μικρότερη τουριστική μονάδα που υπάρχει στην περιοχή. Το αναφέρω αυτό διότι δημοτικός σύμβουλος κάποια στιγμή σε συζήτηση μας όταν του ζητήθηκε να δικαιολογήσει μια απόφαση μιας επιτροπής, που κατόπιν έμαθα ότι εκτός από δυο -τρεις δεν γνώριζε άλλος, μου είπε ότι τρέχω για τα συμφέροντα μου.

Μάλιστα μεμονωμένα άτομα είχαν το θράσος να μιλήσουν και για προσωπική προβολή.
Λοιπόν πρώτον συμφέροντα με το κρεμμύδι δεν έχω, και ο τουρισμός αφορά άπαντες, όσο για την προσωπική προβολή τέτοιο κόμπλεξ δεν έχω.

Στο κλείσιμο της γιορτής της δεύτερης βραδιάς ευχαρίστησα τους επισκέπτες των Βατίκων, τους ομογενείς μας που πέρασαν το καλοκαίρι τους εδώ και ανέφερα την απουσία των τοπικών δημοτικών αρχών και μάλιστα είπα ότι ίσως λείπουν για να κηρυχθεί πυρόπληκτη η περιοχή μιας και έχει καθυστερήσει πολύ.

Επειδή η συντονιστική επιτροπή διευκρίνησε ότι η αναφορά περί απουσίας των τοπικών αρχών δεν εκφράζει την συντονιστική επιτροπή που είμαι και μέλος, και μάλιστα η μια εκ των δύο συντονιστών της εκδήλωσης του κρεμμυδιού, και καλώς έγινε η διευκρίνηση, δηλώνω ότι ήταν δική μου τοποθέτηση.

Δεν έχω μάθει να κρύβομαι πίσω από άλλους και πάντα αναλαμβάνω τις ευθύνες αυτών που λέω και αυτών που κάνω. Κάποιους ενόχλησε.
Αλλά γιατί ενοχλεί η αλήθεια.

Πράγματι δεν ήταν κανείς την δεύτερη βραδιά που μίλησα για απόντες εκτός από τον Πρόεδρο της τοπικής κοινότητας της Νεάπολης.

Μια εκδήλωση που μόνο στόχο έχει είναι να συμβάλει στην πιστοποίηση του βατικιώτικου κρεμμυδιού αφορά όλους και βεβαίως έπρεπε να ήταν κάποιοι παρόντες σε μια γιορτή που αφορά παραγωγούς και ένα προιόν εδώ του τόπου που εκλέγονται.

Όσο για την προσωπική προβολή, αν νομίζουν κάποιοι ότι συμμετέχω εκεί γιατί δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω και περιμένω μια γιορτή κρεμμυδιού για να προβάλλω τον εαυτό μου και τα "συμφέροντα " μου μάλλον είναι μακρυά νυχτωμένοι και πολλοί φτωχοί στο μυαλό.

Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και τι αντιπροσωπεύω σαν άνθρωπος.
Στη διαδρομή μου μέχρι εδώ,που έχω δει πολλές ανατολές στη ζωή μου, χρειάστηκε πολύ δύναμη και κατάθεση ψυχής και δεν άφησα κανέναν να μου χτυπήσει την πλάτη ούτε ζήτησα προσωπικές χάρες..

Δεν φύτρωσα ξαφνικά.ότι έχω καταφέρει το έχω καταφέρει με δικές μου προσπάθειες χωρίς να χτυπήσω "πόρτες" και χωρίς να στηριχτώ σε άλλων γόνατα.

Κι έχω τύχει μεγάλης εκτίμησης και μάλιστα έχω τιμηθεί και μέσα από τον αθλητισμό και μέσα από τον εθελοντισμό προσφέροντας τα μέγιστα σύμφωνα με τις δυνατότητες μου, και είμαι ευγνώμων γι αυτό από την ζωή μου.

Το λιγότερο που με ενδιαφέρει είναι να προβάλλω τον εαυτό μου.

Η ειλικρίνεια για μένα είναι στάση ζωής ούτε δήθεν, ούτε δεν το είπα....ούτε βγάζω την ουρά μου απ' έξω.
'Οτι λέω το λέω ευθέως και όχι πισώπλατα και αναλαμβάνω πάντα την ευθύνη αυτών που λέω και αυτών που κάνω.
---------------------------   
Δεσποινα Βαγγελόγλου
---------------------------