Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ.. ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ... ΟΡΘΙΑ....

Τρία νεκρά δέντρα στη Νεράιδα!
Και θα μου πείτε, εδω η άρρωστη ψυχη αφαιρεί χωρίς ενδοιασμούς ανθρώπινες ζωές κι εσυ ασχολείσαι με τρία δέντρα;

Ναι, θα ασχοληθώ και θα προχωρήσω τα νόμιμα, γιατι πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία επιτέλους! 

Επιμένω στο χαρακτηρισμό, κάποιο άρρωστο μυαλό, ξυπνώντας κάποιο πρωινό, σκέφτηκε πως τον ενοχλούν αυτά τα δέντρα!



Χωρίς ενδοιασμούς, νέκρωσε τους οργανισμούς, αφαιρώντας κομμάτι φλοιού στο κάτω μέρος του κορμού, με αποτέλεσμα, σταδιακά να χάσουν τους χυμούς τους και να πεθάνουν!

Το σκεπτικό μου δεν μπορεί να συλλάβει το μέγεθος της αρρώστιας του μυαλού του θύτη και πως μια συνείδηση ακυρώνεται τοσο πολυ!

Για το μονο που ειμαι σίγουρη, θα κανω οτι περνάει απτό χέρι μου να σταματήσω τις ενέργειες αυτές, για να προστατευτεί το περιβάλλον για το οποίο ειμαι τοσο υπερήφανη!

Συμπληρώνω πως οι ενέργειες αυτές, δεν δύναται να έχουν προέλθει απο έναν επισκέπτη πέντε ημερών που επισκέπτεται το νησί!!





-----------------------------------
Καλλιόπη Καρύδη
-----------------------------------