Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

ΩΔΗ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ

Σαν άνθρωπος κι εγώ έχω ορισμένα ερωτήματα που μου τριβελίζουν το μυαλό!
Σκέφτηκα λοιπόν να αποτανθώ στον καθ΄ ύλη αρμόδιο για θέματα δημιουργίας!!!!

ΩΔΗ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ 

Ήθελα να 'ξερα Θεέ, πες μου εις το Θεό σου,
σαν έφτιαχνες τα θηλυκά ηντά 'χες στο μυαλό σου!

Τόσες καμπύλες και γραμμές πες μου που τσι σοφίστικες,
τόσα καλούδια πάνω τους, που πήγες και σκαρφίστικες ;


Τους έδωσες τα στήθια τους, δήθεν για να θηλάζουνε,
και κείνες τα μοστράρουνε κι' οι αρσενικοί στενάζουνε!

Τους έδωσες τον πισινό, δήθεν να ξεκουράζονται
μα κείνες δα δε δείχνουνε καθόλου να κουράζονται!

Αδιάκοπα λικνίζονται, δε βάζουν κάτω κώλο,
και τον κουνάνε συνεχώς σα βάρκες εις το μώλο!

Κείνο το ........άλλο! Θεέ μου που, πήγες και καταχώνιασες;
Στα άδυτα τα σκοτεινά, επήγες και το θρόνιασες!

Θεέ μου σε σέβομαι πολύ, μα είχε κι΄άλλα μέρη,
δε το 'βανες στο κούτελο να είναι έμπα χέρι;

Δε φαίνεται 'πο πουθενά, δε ξόχει, δε φαντάζει,
μ' απ' των αντρώνε το μυαλό κανένας δε το βγάζει!

Έχει μεγάλη δύναμη, έχει μεγάλη χάρη,
κι΄ορκίζομαι πως το ΄χω δει, να σέρνει και..... καράβι!

Ποτέ σας να μη βάλετε στοίχημα που.... "κοιμάται,"
γιατί να ξέρετε καλά πως ψάρια δε θα φάτε!

Λύνει και δένει φίλοι μου, και ρίχνει κυβερνήσεις,
κι΄ο Τρωϊκός ο πόλεμος για δαύτο εκηρύχτει!

Ότι κι΄αν λέμε φίλοι μου πως τάχα διοικούμε,
κι΄ότι το φύλλο το ισχυρό τάχα εκπροσωπούμε,

ίσα τ΄όνομα που ΄χομε κι΄απέ από τα ρέστα,
φασκέλωνε και μούτζωνε, κατούρατα και χέστα!

Τώρα θ΄αναρωτιόσαστε πως ξέρω εγώ τα πάντα,
ας όψεται ο Ύψιστος που μου ΄στείλε ένα τάγμα!!
-------------------------------------------
Ανδρέας Λουράντος-Κονταράτος
-------------------------------------------