Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Η...ΕΥΘΥΝΗ

Κύριε Λαμπρινίδη, επιτρέψτε μου παρακαλώ να διατυπώσω κάποιες σκέψεις στον πάντοτε αντικειμενικό και φιλόξενο διαδικτυακό σας τόπο σε μορφή εξομολόγησης.

Εγώ ευθύνομαι για ΟΛΑ τα κακώς κείμενα στα "ευλογημένα" από την φύση Κύθηρα!!!!!!

Εγώ ευθύνομαι που το νερό που τρέχει απ τις βρύσες μας (όταν τρέχει) περιέχει πιό πολύ χώμα απο νερο!!!!

Εγώ ευθύνομαι που τα λύμματα της Χώρας και του Καψαλιού μολύνουν την θάλασσα, γιατί δεν λειτουργει ο βιολογικός καθαρισμός!!!!

Εγώ ευθύνομαι που οι κάδοι απορριμάτων στην Χώρα έχουν μεταφερθεί εκτός του οικισμού, με αποτέλεσμα τα σκουπίδια να κοσμούν τον κεντρικό δρόμο της, προς τέρψιν ντόπιων και τουριστών!!!!!

Εγώ ευθύνομαι που οι επισκέπτες βρίσκουν το Ενετικό Κάστρο κλειστό και το απολαμβάνουν το βράδυ σκοτεινό!!!!!!

Εγώ ευθύνομαι που σ ολόκληρο τον οικισμό δεν υπάρχει ούτε ένα καλαθάκι αχρήστων να πετάξει κάποιος το άδειο πακέτο απ τα τσιγάρα του!!!!!

Εγώ ευθύνομαι που κάποιοι ασυνείδητοι επιχειρηματίες, στο όνομα της "αρπαχτής", προσφέρουν κάκιστες υπηρεσίες στους φιλοξενούμενους, χωρίς ποτέ να υποστούν κάποιον έλεγχο!!!!!!

Εγώ ευθύνομαι που πολύ συχνά οι ένοικοι τουριστικών καταλυμμάτων βγαίνουν τις νύχτες στα παράθυρα διαμαρτυρόμενοι, μη μπορώντας να ησυχάσουν από την ανεξέλεγκτη ηχορύπανση, καθώς τα συμφέροντα των ολίγων δεν επιτρέπουν σε Δημοτική Αρχή και Αστυνομία να κάνουν την δουλειά τους!!!!!

Εγώ ευθύνομαι που ένα από τα αξιοθέατα της Χώρας, η παλιά Αγορά βρίσκεται υπό πλήρη εγκατάλειψη και βρίθει σκουπιδιων και ακαθαρσιών, όπως άλλωστε και όλα τα στενά του οικισμού!!!!

Εγώ ευθύνομαι που οι νόμοι στα Κύθηρα υπάρχουν μόνο για να καταστρατηγούνται! Για πράδειγμα απαγορεύονται στον παραδοσιακό οικισμο της Χώρας οι εξωτερικές μονάδες κλιματιστικών στις προσόψεις των κτιρίων καθώς και το αλουμίνιο στις πόρτες και τα παράθυρά τους (εγώ η "αιμοδιψής" κατέγραψα με την κάμερα σωρεία τέτοιων παραβάσεων)

Εγώ τέλος ευθύνομαι που οι Δημοτικοί Αρχοντες ταλαιπωρούνται στα δικαστήρια του Πειραιά, αντί να βρίσκονται στη θέση τους και να προάγουν την ανάπτυξη του νησιού!!! ΟΜΟΛΟΓΩ!!!!!!

Εγώ ευθύνομαι για όλα τα παραπάνω,αλλά και για όσα άλλα δεν έγραψα!!!!!

Δικάστε με και καταδικάστε με σε διά βίου εξοστρακισμό από το νησί!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------
ΕΙΡΗΝΗ ΔΗΜΟΤΑΚΗ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ-ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΗ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ
----------------------------------------------------------------------------------------