Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Έχοντας τελειώσει πια η θητεία του ορθοπεδικού γιατρού κ. Γ. Μουζόπουλου από το νησί μας, νιώθω την ανάγκη να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον ίδιο, αλλά και στην οικογένειά του. Πιστεύω ότι όλοι μας κρινόμαστε από τις πράξεις μας και από την εν γένει συμπεριφορά μας, κυρίως όταν το έργο μας κάπου έχει τελειώσει.

    
Σαν ιδιοκτήτρια του σπιτιού που έμενε η οικογένεια του κυρίου Μουζόπουλου, έχω να πω ότι οι άνθρωποι ήταν αξιοπρεπέστατοι και απόλυτα συνεπείς στις υποχρεώσεις τους.
    
Σαν ασθενής του γιατρού τόσο εγώ, όσο και συγγενικά μου πρόσωπα, θέλουμε να του εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας για τη συνέπεια, την επιστημοσύνη και την ανθρωπιά του.
    
Στην κυρία Μουζοπούλου, η οποία υπήρξε μέλος του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου Ποταμού του οποίου προΐσταμαι, εκφράζω τις ευχαριστίες μου για την άψογη συνεργασία.
    
Στο μικρό μου μαθητή Ανδρέα, εύχομαι να βρει πολλούς και καλούς φίλους στο νέο του Νηπιαγωγείο και καλή πρόοδο τον Σεπτέμβρη στην Α΄ Δημοτικού.
---------------------------------------
Αναστασία Χατζή-Λουράντου