Σάββατο 26 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΠΑΠΟΥΛΗ

Σαν ενεργή και υπεύθυνη πολίτης που αισθάνομαι, και έχοντας επίγνωση της σπουδαιότητας και της ευθύνης των καθηκόντων αυτής της θέσης, αποδέχθηκα την πρόσκληση, να θέσω την υποψηφιότητα μου σαν Δημοτικός Σύμβουλος στον συνδυασμό «ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ», στο Δήμο Μονεμβασιάς του οποίου ηγείται ο εν ενεργεία και υποψήφιος Δήμαρχος Ηρακλής Τριχείλης. 


Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά κομματικές, ιδεολογικές και προσωπικές φιλοδοξίες και έχει ως σκοπό να υπηρετήσει τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία και θα στηρίξω με καθαρό και νηφάλιο λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια.

Στόχος μου είναι η αναβάθμιση και η ανάδειξη του τόπου .

Η ενασχόληση μου και οι εμπειρία μου με την συμμετοχή μου μέσα σε φορείς κάνω τον αγώνα μου σε θεματα που με αγγίζουν ως υπεύθυνο πολίτη και ως άνθρωπο. 

Θέματα που έχουν να κάνουν με την κοινωνία την καθημερινότητα του πολίτη, με το περιβάλλον τον αθλητισμό, τον πολιτισμό και την ανάδειξη του τόπου είναι θέματα που με αγγίζουν ιδιαίτερα .

Έχω την δύναμη και την θέληση εάν μου δώσετε την ευκαιρία και με τιμήσετε με την ψήφο σας να υπηρετήσω όλα αυτά μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Σας ζητώ λοιπόν με την δική σας στήριξη και την εμπιστοσύνη σας να μου δώσετε την δυνατότητα να παλέψω στην αυτοδιοίκηση που έχει σαν όραμα την αναγέννηση με στόχο την ανάπτυξη καταθέτοντας νέες ιδέες, με εργατικότητα και θετική ενέργεια . 
-------------------------------------------------------------------------------
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΟΥΛΗ .