Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Απάντηση Αντιδημάρχου κ.Μ.Πρωτοψάλτη στο δημοσίευμα της "Κυθηραϊκής Πρωτοβουλίας" - "Παραλίες: Μερική υποχώρηση του Δήμου"

Σε όσα η ανακοίνωση της πρωτοβουλίας αφορούν τις θέσεις μου για την εκμίσθωση των παραλιών, έχω να δηλώσω τα εξής.

Ο συντάκτης των επιστολών της Πρωτοβουλίας για μια ακόμη φορά κατά την προσφιλή του συνήθεια να διαστρεβλώνει τα λεγόμενα μου, ξαναχτύπησε!

Δεν μου αναγνωρίζει το δικαίωμα να έχω άποψη και να την υποστηρίζω, συμβαίνει βέβαια η άποψή μου, συνήθως να είναι διαφορετική απο την δική του.

Βαφτίζει τη δυνατότητα και απαίτηση του επισκέπτη του νησιού μας να βρεί σκιά και κρύο νερό στην παραλία, στοιχειώδη υποδομή δηλαδή, εμπορευματοποίηση!

Βάζει στον στόμα μου λέξεις που ούτε καν σκέπτομαι - μειονότητα ανάξια σεβασμού- τι είναι αυτά; κρίνει φαίνεται εξ ιδίων.

Σέβομαι κύριε την άποψη του καθενός και όταν διαφωνώ. Έχω όμως καθήκον να υπερασπίζομαι, απο την υπεύθυνη θέση που η μεγάλη πλειοψηφία του Κυθηραικού λαού μου εμπιστεύθηκε, τα συμφέροντά του, να μην προσεγγίζω τα ζητήματα μονομερώς όπως συνηθίζεται εσείς.

Αμφισβητείτε τη χρησιμότητα αυτών των δραστηριοτήτων;
δεν έχετε αντιληφθεί οτι η μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων και επισκεπτών τις ζητά;
δεν έχετε καταλάβει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των Κυθηραικού λαού εμπιστεύεται τους εκπροσώπους του και τους θέλει αγωνιστές στην πρώτη γραμή;

Η θέση μου και σ'αυτό το θέμα ήταν συνεπής με τις αρχές μου. Πράγματι οι αντιρήσεις που ακούστηκαν πέραν των δογματικών, προέβαλαν προσωπικούς η επαγγελματικούς λόγους, αν διακρίνατε κάτι διαφορετικό να μου το πείτε.

Ο πολύ συμπαθής σε μένα εκπρόσωπος των επαγγελματιών Χώρας -Καψαλίου ξεχνάει ότι πάντοτε στο Κάμπινγκ λειτουργούσε κυλικείο, πέρσι που δεν λειτούργησε είχαμε καθημερινές διαμαρτυρίες των πελατών.

Όσον αφορά την βραβευμένη με την γαλάζια σημαία παραλία της Κακής Λαγκάδας μόνο θετικά σχόλια ακούστηκαν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τις εγκαταστάσεις και το περιβάλλον αυτή είναι η αλήθεια.

Θα συμφωνήσω μαζί σας για το φαινόμενο της καταστρατήγησης των όρων στίς καλοκαιρινές δραστηριότητες, αυτό όμως δεν παρατηρείται μόνο σ' αυτή την κατηγορία επαγγελματιών.

Τέλος θεωρώ ότι η αρχική πρόταση της Δημοτικής αρχής για μίσθωση των παραλιών ήταν σωστή και από την άποψη της ίσης αντιμετώπισης των περιοχών χωρίς να ευνοείται η να αδικείται κάποια, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο γιατί ποτέ μέχρι σήμερα δεν υπήρξε ενδιαφέρον για όλες τις δραστηριότητες που δημοπρατούνται, σ'αυτή δε τη δύσκολη περίοδο πρέπει να ευχόμαστε να υπάρξει ενδιαφέρον και τα πράγματα να πάνε καλά.

Σε ότι με αφορά θα συνεχίσω να υπηρετώ τα Κύθηρα και τους Κυθήριους με το ίδιο θάρρος και όραμα μακριά από λαϊκίστικες θέσεις και κουλτουριάρικες προκαταλήψεις.

Μιχάλης Πρωτοψάλτης

Αντιδήμαρχος

--------------------------------------------------------------------------
σ.σ. Μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ το σχετικό δημοσίευμα