Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ 2010

ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΣΟΥΡΗΣ

Φίλες και Φίλοι συνδημότες,

Η απόφαση μου να συμμετάσχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 7ης Νοέμβριου, θέτοντας υποψηφιότητα για Δημοτικός Σύμβουλος με τον υποψήφιο Δήμαρχο ΘΕΟΔΩΡΟ ΚΟΥΚΟΥΛΗ, είναι αποτέλεσμα ώριμης σκέψης για την μελλοντική πορεία του νησιού μας.

Ως νέος άνθρωπος και μάλιστα σε μια εποχή , που η οικονομική κρίση και η δημοσιονομική προσαρμογή θέτουν νέες προτεραιότητες και αλλάζουν παλιές νοοτροπίες , θέλω να μου δώσετε την ευκαιρία να αγωνιστώ για ένα καλύτερο αύριο που θα αφόρα όλους μας .Στόχος και δέσμευση μου είναι οι ανάγκες του κάθε δημότη , που είναι και δίκες μου ανάγκες, να γίνουν πραγματικότητα .

Με νέες ιδέες, ορμή , όρεξη για δουλεία και κυρίως μεράκι για την περιοχή μας θέλω να υπερασπιστώ τις αρχές και τα όνειρα μου .

Λόγω του ότι επαγγελματικά δραστηριοποιούμαι με τον Τουρισμό έρχομαι καθημερινά σε προσωπική επαφή με όλους τους συνδημότες μου . Η δραστηριότητα αυτή μου επιτρέπει να διαμορφώσω άποψη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Νησί μας.

Στις ανάγκες και στα ζητούμενα της νέας αυτοδιοίκητης εποχής που ξεκάνει το 2011 , ο Συνδυασμός « Νέα Πορεία » του υποψήφιου Δήμαρχου ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΥΚΟΥΛΗ, είναι η μονή επιλογή για το Νησί μας.

Η επόμενη μέρα των εκλογών πρέπει να μας βρει ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ , ενωμένους και αποφασισμένους να προχωρήσουμε σε μια ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ. Σ'αυτή τη νέα πορεία, πιστεύω ότι μπορώ κι εγώ να συνεισφέρω στο Νησί μας και σε όλους εσάς με ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ και ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ.

Ζήτω την ψήφο εμπιστοσύνης σας! Υπόσχομαι να την τιμήσω!

Φιλικά

Ζαχαρίας Σουρής

Ποταμός Κυθήρων , ΤΚ80200, Τ: 27360-31848, Κ: 6974969447

W: http://zsouris.blogspot.com, FB: Zacharias Souris, E: zsouris@coba.gr