Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΟΣ.

Αγαπητοί μου φίλοι και συμπατριώτες .

Στα 25 χρόνια  αυτά που ζούμε στα Κύθηρα η οικογένεια μου και εγώ, εισπράττοντας καθημερινά  την αγάπη σας και την εκτίμηση σας, μας κάνει υπερήφανους που διαλέξαμε τα Κύθηρα, ως τόπο επαγγελματικής αποκατάστασης αλλά και διαμονής
.


Η χρόνια ενασχόλησή μου στο χώρο του αυτοκίνητου, με οδήγησαν  χωρίς δεύτερη σκέψη, στην επέκταση της δραστηριότητος μου, από εμπορία αυτοκινήτων, μοτό, και ανταλλακτικών, σε μια νέα αλλά συγγενικής μορφής δραστηριότητα, στην ενοικίαση οχημάτων. Την, " PAPADOPOULOS RENT-A-CAR".

Με μοναδικό στόχο την συμμετοχή μου στη  βελτίωση της μετακίνησης των επισκεπτών στο νησί.

Γνωρίζοντας τις απαιτήσεις που η λιτότητα επιβάλει αλλά και σεβόμενος τις ήδη υπάρχουσες εταιρείες στο χώρο , θα προσπαθήσω με τις δυνάμεις και τις γνώσεις που διαθέτω, να υπηρετήσω τις "απαιτήσεις" των επισκεπτών αλλά και των κατοίκων, ώστε να βάλω και εγώ ένα ακόμα μικρό λιθαράκι στο τουριστικό οικοδόμημα του νησιού μας.

Ευχαριστώ πολύ  όσους μου στάθηκαν έως τώρα αλλά και  όσους μου σταθούν στο  μέλλον, ελπίζω σε μια καλή και αγαστή συνεργασία με τους επαγγελματίες, τους κατοίκους, αλλά και τους επισκέπτες του νησιού.

Πάντα κοντά σας με εκτίμηση .ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ