Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Η επιστολή παραίτησης του Δημοτικού μας συμβούλου Αντώνη Λαχανά, προς τον Δήμαρχο Κυθήρων.

Κύριε Δήμαρχε.
Στις εκλογές του 2010 ήμουν για πρώτη φορά υποψήφιος, με τίμησαν οι συμπατριώτες μου και εξελέγην επίσης για πρώτη φορά δημοτικός σύμβουλος, με τον συνδυασμό του Δημάρχου Θόδωρου Κουκούλη, ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΟΡΑΜΑ & ΕΡΓΟ!
 
Όλη την θητεία μου υπηρέτησα τον Δήμο μας με υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Προτεραιότητά μου πάντοτε ήταν να βοηθήσω και να συνεισφέρω, μαζί με τους συναδέλφους μου, για το καλό των νησιών μας.

Δυστυχώς η τιτάνια αυτή προσπάθεια που κατάβαλε η παράταξή μας, και η παραγωγή αξιόλογου έργου, ενόχλησε το "κατεστημένο".
 
Με καταγγελίες και ανύπαρκτες κατηγορίες μας ενέπλεξε με την δικαιοσύνη, όπου με τεράστιο οικονομικό κόστος αλλά και ηθικό, κληθήκαμε να αποδείξουμε την αθωότητά μας.
 
Η Ελληνική Δικαιοσύνη ομόφωνα και αμετάκλητα, μετά από μακρά ακροαματική διαδικασία, με έκρινε ΑΘΩΟ!
Ενώ στόχος μου ήταν στη νέα θητεία να υπηρετήσω τον τόπο μου και τους συμπατριώτες μας που με εμπιστεύθηκαν, από την θέση της αντιπολίτευσης, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής μου επέβαλε αργία 6 μηνών.
 
Επειδή την ποινή αυτή την θεωρώ άδικη, παράλογη και δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να την προσβάλω στο ΣΤΕ, δεν επιθυμώ σε καμία περίπτωση να την νομιμοποιήσω με την εκτέλεσή της.
Γιαυτό κύριε Δήμαρχε για λόγους ηθικής τάξεως και προσωπικής μου αξιοπρέπειας σας υποβάλλω την παραίτηση μου από το αξίωμα του Δημοτικού Συμβούλου.
 
Είναι ενέργεια διαμαρτυρίας αφού δεν έχω άλλο τρόπο να αντιδράσω στην άδικη συμπεριφορά της διοίκησης, να είμαι αμετάκλητα αθώος για τα ίδια αδικήματα και η διοίκηση να αγνοεί τις αποφάσεις της ανεξάρτητης Ελληνικής Δικαιοσύνης.
Ευχαριστώ τον Κυθηραικό λαό που με τίμησε με την ψήφο του σέ όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις.
 
Ευχαριστώ τον Δήμαρχο κύριο Θόδωρο Κουκούλη για την συνεργασία και την εμπιστοσύνη που με περιέβαλε όλα αυτά τα χρόνια.
 
Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους για την συνεργασία.
Μου δόθηκε η ευκαιρία να υπηρετήσω τον τόπο μου και είμαι υπερήφανος, που σήμερα απ' άκρη σ' άκρη του νησιού μας βλέπω έργα για τα οποία έχω συνεισφέρει κι εγώ.
 
Παρακαλώ να κάνετε αμέσως δεκτή την παραίτηση μου και να καλέσετε τον αντικαταστάτη μου να αναλάβει καθήκοντα ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα στις εργασίες του Δημοτικού Συμβουλίου.
 
Εύχομαι στον άξιο αντικαταστάτη μου, να έχει καλύτερη τύχη, να έχει δύναμη να αγωνίζεται στα πλαίσια των αρχών και των αξιών της παράταξής μας για το κοινό καλό.
 
Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι καλή δύναμη για το υπόλοιπο της θητείας σας.
Κύθηρα 9 Ιουλίου 2015

Με τιμή
Αντώνιος Αναστασίου Λαχανάς
-------------------------------------
Νέα Πορεία - Όραμαμ και Έργο
-------------------------------------