Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Με αφορμή τα τελευταία δημοσιεύματα.....

Με αφορμή τα τελευταία δημοσιεύματα, υποχρεώνομαι να δηλώσω τα εξής:
Απέφευγα μέχρι τώρα να ασχολούμαι με δημοσιεύματα και αναρτήσεις τα οποία με έθιγαν.
Ιδιαίτερα όσα έγραφε ο κ. Αντώνης Λαμπρινίδης σεβόμενος την κατάστασή του.
Θεωρούσα ότι με την έπαρση που τον διακρίνει, θέλει να φανεί στην Νέα Δημοτική Αρχή χρήσιμος, να έχει ρόλο!
Δικαίωμά του!


Θα μπορούσε όμως να το κάνει χωρίς να θίγει την τιμή και την υπόληψή, την δική μου και της παράταξής μας, με όσα υβριστικά και συκοφαντικά διαδίδει.
Προσωπικά, αλλά και ως παράταξη είμαστε υπερήφανοι για το έργο που επιτελέσαμε 8 χρόνια στον Δήμο μας.
Αυτό κάποιοι το συμερίζονται κάποιοι άλλοι όχι!
Έχω χρέος προς τους συμπατριώτες μας οι οποίοι συμφωνούν μαζί μας, οι οποίοι μας στήριξαν και μας στηρίζουν.

Σ' αυτούς που σε κάθε εκλογική αναμέτρηση με τιμούν με την ψήφο τους και με εκλέγουν με διαφορά στην πρώτη γραμμή,
να αντισταθώ στο φαινόμενο, του μηδενισμού, της λασπολογίας, της κατασυκοφάντησης και του λαϊκισμού.
Γράφονται φοβερά πράγματα είς βάρος μου.
Πρέπει ο εν λόγω κύριος, να μπορεί να αποδείξει αν είμαι "λαμόγιο", να μπορεί να αποδείξει "αν το δημόσιο χρήμα πήγαινε στον Αντιδήμαρχο και τους συνεταίρους του κατ' αποκλειστικότητα", και πολλά άλλα.

Για το ότι εκκρεμούν υποθέσεις στην δικαιοσύνη, δεν αποτελεί άλλοθι για τέτοιες συμπεριφορές, πρέπει να έχουμε λίγο υπομονή, εμείς πιστεύουμε ότι άδικα ταλαιπορούμαστε.
Εξάλλου όποια δίκη έχει γίνει μέχρι τώρα αθωωθήκαμε!
Από την πρώτη ημέρα της θητείας μας, συγκρουστήκαμε με τα συμφέροντα, πατάξαμε την διαφθορά και την συναλλαγή, γιαυτό είμαστε στα δικαστήρια.
Είναι ευκαιρία τώρα να αποκαλυφθεί η αλήθεια, να αποκαλυφθεί, ποιοί είναι πραγματικοί ένοχοι, ποιοί έστηναν διαγωνισμούς, ποιοί συμμετείχαν στην συναλλαγή, ποιοί ζούσαν μέσα στην διαφθορά, ποιοί ζημίωναν τον Δήμο και τον τόπο.

Εμείς δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε, οφελήσαμε τον τόπο, ολοκληρώνοντας πολλά έργα με οικονομία, οφελήσαμε τον Δήμο με την διαχείριση που κάναμε.

Παραλάβαμε το 2007 τον Δήμο με 285.000€ ταμείο, τα χρήματα αυτά δεν επαρκούσαν ούτε για την μισθοδοσία 2 μηνών και παραδώσαμε τον Δήμο με καταθέσεις στην τράπεζα άνω των 3,5 εκατομυρίων ευρώ!
Αυτή είναι η αλήθεια, αυτή είναι η πραγματικότητα.

Οργανώσαμε διοικητικά τον Δήμο, δεν αφήσαμε καμία ευκαιρεία να χαθεί, σχεδιάσαμε και
εκπονήσαμε μελέτες για έργα υποδομής τα οποία, κακώς γίνεται προσπάθεια να απαξιωθεί η δουλειά που έχει γίνει και να χαθούν.
Ασφαλώς υπάρχουν πολλά ακόμη που πρέπει να γίνουν, προσωπικά εγώ και οι συνεργάτες μου είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε όπου μας ζητηθεί.
Το κλίμα όμως που έχει δημιουργηθεί δεν βοηθά αυτή την κατεύθυνση.

Ουδείς ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει συκοφαντηθεί, στη μικρή μας κοινωνία όσο εγώ και μάλιστα τόσο απροκάλυπτα για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων. Συνειδητά έμεινα για να ζήσω στο τόπο που γεννήθηκα και πάντα αγωνίζομαι γι αυτόν.
Αστείρευτη πηγή δύναμης για να αγωνίζομαι ήταν και είναι, η αγάπη και η στήριξη του κόσμου με τον οποίο όλα αυτά τα χρόνια έχω σφυρηλατήσει μια σχέση μοναδική. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι διατεθειμένος να διακινδυνεύσω ή να προδώσω αυτή την σχέση.

Το γεγονός αυτό, ότι δηλαδή, ύψιστη προτεραιότητα μου ήταν να υπηρετώ με ανιδιοτέλεια τον τόπο μου, αδιαφορώντας για τους ΜΙΚΡΟΥΣ και ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ συκοφάντες μου, με έκαναν να τους αγνοώ και απλά να τους λυπάμαι για την κατάντια τους.

Επειδή όμως η κατάσταση έχει ξεπεράσει κάθε όριο, έχω χρέος, ταυτόχρονα με την ύψιστη προτεραιότητα μου, απέναντι στην οικογένεια μου αλλά και στον κόσμο που όλα αυτά τα χρόνια με στηρίζει, να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι φτάνει πια.

Θα προσφύγω στην δικαιοσύνη για κάθε δημοσίευμα που έθιξε τη τιμή και την υπόληψη μου.
Όλοι αυτοί ας έρθουν να απολογηθούν και να αποδείξουν αυτά που γράφουν.
Λυπάμαι αλλά δεν μου αφήνουν άλλες επιλογές.
--------------------------------
Μιχάλης Πρωτοψάλτης
--------------------------------