Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Ποιος ... Χτυπησε.!!!

Μια καλοστεκούμενη 40αρα βάζει στην εφημερίδα μια αγγελία με τα εξής:

"Ζητείται σύντροφος για το υπόλοιπο της ζωής άλλα επειδή έχω υποστεί πολλά στο παρελθόν ο υποψήφιος πρέπει να έχει τα εξής προσόντα:
Πρώτον να μην σηκώνει χέρι πάνω μου, δεύτερον να μην τρέξει και φύγει μακριά μου και τρίτον να έχει ικανό μήκος ώστε να με ικανοποιεί απόλυτα"


Οι απαντήσεις στην αγγελία είναι πολλές καμιά όμως δεν ικανοποιεί πραγματικά την κυρία, ώσπου μια μέρα κτυπάει το κουδούνι, η κυρία ανοίγει και βλέπει ένα ανάπηρο χωρίς χέρια και πόδια σε ένα αναπηρικό καροτσάκι να την κοιτάει και να της λέει:

-Καλημέρα σας, ήρθα για την αγγελία.
Απορημένη η κυρία τον κοιτά και λέει.
 
-Μα, καλά, πως είσαστε τόσο σίγουρος ότι πληρείτε τις προϋποθέσεις.
-Απλά κυρία μου, δεν έχω χέρια άρα δεν θα σηκώσω ποτέ χέρι επάνω σας, δεύτερον δεν έχω πόδια άρα δεν μπορώ να τρέξω μακριά σας..
 
-Και καλά, λέει η κυρία, με το τρίτο, με το τρίτο τι θα γίνει;;
 
-Μα, κυρία μου, λέει ο ανάπηρος, και πως νομίζετε ότι....χτύπησα το κουδούνι....!!!!!!!!!!!