Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ



Προς όλους τους φίλους του Facedook γνωστούς και αγνώστους.
Πάρτε καρέκλα, καθίστε και ακούστε τι συνέβη στον Πειραιά του 2014 και του τέως Δημάρχου και της  παρέας του χθες μέρα μεσημέρι.

Κατέβηκε ο γιος μου με την γυναίκα μου από τις Τζιτζιφιές στον Πειραιά για ψώνια. Όπως περπατούσε αμέριμνη στον δρόμο, πάτησε σε ένα φρεάτιο, ήταν προφανώς ήδη μισοσπασμένο, πατώντας πάνω έπεσε μέσα με αποτέλεσμα τον πολύ σοβαρό τραυματισμό της, την μεταφορά της σε Νοσοκομείο, και το κυριότερο μετά από ώρες και μιας μέρας ταλαιπωρία, με αβάσταχτους πόνους, ακτινογραφίες κλπ, να γυρίσει το βράδυ στο σπίτι με το πόδι στον γύψο σπασμένο και με πατερίτσες.

Δεν μου λέτε κύριε Μιχαλολιάκο  αυτόν τον Πειραιά κορδωνόσαστε προεκλογικά ότι φτιάξατε;
Αυτόν τον Δήμο παραδίδετε στους νεοεκλεγέντες; Αυτόν τον Δήμο τσακωνόσαστε για να συνεχίσετε το έργο σας για την επόμενη πενταετία; Ε τότε Μπράβο σας χίλιες φορές, να τον χαίρεστε τον Δήμο σας, και κυρίως που μπήκατε και στον κόπο να πάρετε ένα τηλέφωνο να δείτε και να ρωτήσετε τι έγινε, τι έπαθε ένας πολίτης στο Δήμο σας και εξ αιτίας της αναλγησίας της δική σας και των συνεργατών σας.

Αλλά βέβαια τώρα δεν είναι εκλογές για να πάρετε τηλέφωνο και να ζητάτε ψήφους. Κρίμα που είσαστε κάποτε και φίλος μου. Ας φροντίζατε έστω εκ των υστέρων ένα συγγνώμη.

Τι σας χρωστούσε η τι σας χρεωστάει ο κάθε πολίτης που περπατά αμέριμνος να καταλήξει με πατερίτσες; Αν θα ήταν η δική σας γυναίκα, αδελφή σας, το παιδί σας τι θα κάνατε;
Δώστε μας μια απάντηση αν την έχετε βέβαια. Τώρα θα μου πείτε μα μπορεί να είμαι σε διακοπές. Βέβαια του άλλου οι διακοπές δεν έγιναν και δεν θα γίνουν, εσείς δεν έχετε πρόβλημα.

Και εδώ  θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμα που πέρασε όχι μόνο απαρατήρητο αλλά μου έγινε και παρατήρηση πολλές φορές και από κάποιους <ημετέρους> τέως των Κυθήρων. Πριν δυο χρόνια , με καμένη λάμπα του Δήμου έξω από το σπίτι μου επί 7 μήνες στα Κύθηρα, βράδυ, έπεσε στις σκάλες τότε ο γιος μου και έσπασε το χέρι του, έκανε 2 ταξίδια στην Αθήνα, δεν είπα τίποτα.

Τότε δεν κινήθηκα νομικά γιατί ήμουν βλάκας. Το  είπα από το τοπικό ραδιόφωνο προεκλογικά, και κάποιος από αυτούς που μας είχατε προωθήσει να έχουμε στα Κύθηρα και για 8 χρόνια , θύμωσε και από πάνω. «Τι το λες συνέχεια ότι έσπασε ο γιος σου το χέρι του.!!» Βέβαια αν θα συνέβαινε αυτό στο δικό σας- δικό του παιδί, στη δική σας - δική του γυναίκα τότε θα ήταν διαφορετικά.

Εμείς και όλοι οι υπόλοιποι είμαστε παιδιά και άνθρωποι ενός κατώτερου Θεού. Όταν εγώ φώναζα επί 2 μήνες προεκλογικά για το όλο κατάντημα στο Διακόφτι και στο επίσημο Λιμάνι των Κυθήρων, για το σπασμένο φρεάτιο ,τις βίδες  40 πόντους ύψος να προεξέχουν από πεσμένη κολώνα κλπ που είδα με τα μάτια μου να πέφτει στο φρεάτιο μέσα παιδάκι και την τελευταία στιγμή να το πιάνει στον αέρα ο πατέρας του και δεν κτύπησε, πάλι σε κάποιους τους κακοφάνηκε, και επειδή πλεον είμαι συγκεκριμένος στους απερχόμενους Κουκούληδες.  

Ακούστε κύριε Μιχαλολιάκο τέως Δήμαρχε Πειραιά και τέως Κουκούληδες των Κυθήρων (από 1/9) ο Ελληνικός λαός δεν είναι πλέον ζώα, δεν είμαστε πρόβατα να μας λαλείτε με το καλάμι και σας το απέδειξε με την ψήφο του, φτάνει πια , ξυπνήσαμε.

Και οι μεν και οι δε ανήκετε πλέον σε ένα παρελθόν και μάλιστα προσωπικά για μένα θλιβερό.
Θα σας θυμάμαι όσο ζω ,και εξήγησα τους λόγους η κάποιους λόγους παραπάνω.
Τα υπόλοιπα αυτή την φορά ειδικά θα τα δούμε Νομικά.

Κριμα ,ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ

Πέτρος Τσολάκος
-----------------------