Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Το κόλπο με το λουκάνικο:

Δύο φίλοι θέλουν να βγουν έξω να τα πιουν, αδειάζουν τις τσέπες κι έχουν μόνο 5 ευρώ.
Γυρνά ο ένας και λέει στον άλλο,''έχω μία ιδέα"' και παίρνει τα 5 ευρώ μπαίνει σε ένα χασάπικο και αγοράζει ένα τεράστιο λουκάνικο. Ο άλλος του λέει:


-Ρε συ, μαλάκας είσαι; Ούτε μια μπύρα δε μας φτανει να πιούμε! Τι το 'θελες το λουκάνικο;

- Άκου τι θα κάνουμε. Θα πηγαίνουμε στα καλύτερα μαγαζιά, θα καθόμαστε σε σημείο που μας βλέπουν όλοι, θα πίνουμε, θα πίνουμε... και όταν φτάσει η ώρα του λογαριασμού, θα ανοίξω το φερμουάρ μου, θα βάλω το λουκάνικο κι εσύ θα πέφτεις στα γόνατα θα ρουφας το λουκάνικο έτσιι θα μας περνανε για γκεϊ.

Καταλαβαίνεις; Δεν μπορεί, θα μας δούνε, θα μας πετάξουν έξω με τις κλωτσιές και δεν θα πληρώνουμε τίποτα !

- Φοβερό κόλπο, λέει ο άλλος και πραγματικά σε κάθε μαγαζί τους πέταγαν έξω.

Κοντά στο ξημέρωμα, από τη σούρα δεν βλέπει ο ένας τον άλλο.
- Λοιπόν φίλε μου, θα πάμε για ένα τελευταίο ποτό λέει ο ένας ...

-Να πάμε λέει ο άλλος. Όμως, ρε μεγάλε, δεν πάει άλλο. Δεν μπορώ άλλο. Με πονάει η μέση μου. Πονάνε τα γόνατά μου. Έχει μουδιάσει το στόμα μου. Δεν μπορώ άλλο!

Οπότε γυρνάει ο άλλος και του λέει:
- Καλά, αυτό που έχεις πάθει εσύ, δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που έχω πάθει εγώ.

- Τι έχεις πάθει; τον ρωτάει ο άλλος

- Άστα, έχω χάσει το λουκάνικό από το πρώτο μαγαζί ..!!!!!!!!!!!!!!!!!.