Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Συναυλία Πέτρου Τσολάκου στα Πιτσινιάνικα ΤΡΙΤΗ 19 Αυγούστου

Καλησπέρα σε όλους, και χρόνια πολλά, Χρόνια πολλά σε όσες και όσους γιορτάζουν αύριο. 


Κόσμος πάρα πολύς έχει έρθει στα Κύθηρα. Με την ευκαιρία σας υπενθυμίζω να μην ξεχάσετε την ΤΡΙΤΗ 19 Αυγούστου την μεγάλη μου συναυλία που θα γίνει στα Πιτσινιάνικα στην πλατεία του σχολείου. 

Με 6 μελή ορχήστρα και με 3 τραγουδιστές, Σπύρος Κουτσοβασίλης, Αθηνά Κατσέτου, Γιάννης Αλεξάκης,  
Μαέστρος Στράτος Χαζτηαναστασίου.

Φώτα ενός εξαίρετου επαγγελματία των Κυθήρων του Νίκου του Νοταρά και με την υπογραφή επίσης ενός εξαίρετου και μοναδικού του δικού μας Παναγιώτη Γιαννιώτη. Και οι δυο έρχονται για τον Πέτρο, τους ευχαριστώ και τους δυο μέσα από την καρδιά μου. 

Ώρα έναρξης 10 είσοδος ελεύθερη. 

Θέλω να προσθέσω κάτι πολύ σημαντικό. 

Ήταν το όνειρο μου να κάνω μια συναυλία στο χωριό το δικό μου, κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ. Βέβαια αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο. Όμως επειδή έχω μεγάλη αγάπη προς τους Λάκωνες, και εισπράττω ιδιαίτερη αγάπη από δεκάδες, εκατοντάδες, ας μη προχωρήσω σε άλλα νούμερα, όποιος δεν ξέρει θα με παρεξηγήσει. 

Με βοήθησαν λοιπόν όλα αυτά τα παιδιά της ορχήστρας, οι συνεργάτες μου, οι δικοί μου άνθρωποι, που δεν είναι απλά φίλοι μου, αλλά κάτι πολύ παραπάνω. Και έτσι γίνεται ένα όνειρο μου πραγματικότητα.

Ο αείμνηστος ο πατέρας μου (έπαιζε μουσική τότε με τον Παπαϊωάννου) πιστεύω πως από εκεί ψηλά θα μας ακούσει και θα μας καμαρώσει.

Σας περιμένω λοιπόν ΟΛΟΥΣ στα ΠΙΤΣΙΝΙΑΝΙΚΑ την ΤΡΙΤΗ 19 Αυγούστου, σε μια πολύ ασυνήθιστη βραδιά, για να ακούσετε πολύ καλό τραγούδι, επαγγελματικές και καταξιωμένες φωνές, μουσικούς άψογους, και έναν Πέτρο με το μπουζούκι του τελείως μα τελείως διαφορετικό.
-------------------------------
Πέτρος Τσολάκος
-------------------------------