Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ...Η ΜΑΥΡΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΛΟΓΟΘΕΤΙΑΝΙΚΩΝ

Πραγματικά αυτά που συνέβησαν απόψε στα Λογοθετιάνικα δεν μπορεί να τα συλλάβει ανθρώπου νους. Παραβίαση επαγγελματικής στέγης παρουσία του ανήλικου παιδιού μου,  εξύβριση και απειλή κατ' εξακολούθηση. 

 Η απόφαση παραχώρησης του κελιού του Αγίου Μηνά από τον ιερέα για να κάνει κοσμική εκδήλωση ο Δημήτρης Λογοθέτης επίτροπος της εκκλησιαστικής επιτροπής, που ξαφνικά ενοχλήθηκε διότι θελήσαμε να τραβήξουμε φωτογραφίες το φωτιζόμενο συντριβάνι,  ο συγκεκριμένος κύριος κατά το τυπικό κύριος,  εξαγριώθηκε και ενώ καθόμαστε εντός του καταστήματος μου εισέβαλε μαινόμενος,  μου επιτέθηκε αρπάζοντας ένα κινητό πάνω από το τραπέζι προσπαθώντας να το σπάσει παρουσία πελατών του καταστήματος μου. 

Εξεπλάγην από την ξαφνική επίθεση και προσπάθησα με ήρεμο τρόπο διότι επαναλαμβάνω όλο το σκηνικό έγινε παρουσία του ανήλικου παιδιού μου και πελατών να τον ηρεμήσω και του εζητήθη να αποχωρήσει από το κατάστημα μου. 

Προκλητικά συνέχισε βρίζοντας και απειλώντας με ότι με έχει προειδοποιήσει ότι ....θα με ταχτοποιήσει....... και μη σεβόμενος τον χώρο δεν έφευγε με συνέπεια να αποχωρήσουν οι πελάτες μου,  το παιδί μου να κλαίει και η μητέρα μου ηλικιωμένη γυναίκα κατόπιν αυτού του συμβάντος έχασε τις αισθήσεις της και πραγματικά ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιος ήταν ο στόχος αυτού του ανθρώπου που στην μέση της κοσμικής εκδήλωσης που είχε στο κελί της εκκλησίας, ξαφνικά εισέβαλε και δημιούργησε όλο αυτόν τον πανικό. 

Είναι πραγματικά κρίμα και λυπάμαι για την συμπεριφορά του συγκεκριμένου αλλά περισσότερο πικράθηκαν οι ευεργέτες που έδωσαν από το υστέρημα τους για να φτιαχτεί και να διαμορφωθεί ο χώρος γύρω από την εκκλησία, το καμπαναριό,  και το κελί,  να χρησιμοποιείτε για κοσμική εκδήλωση επειδή τυγχάνει να είναι στην εκκλησιαστική επιτροπή στην ενορία του Αγίου Μηνά, με την ανοχή δεν γνωρίζω ποιανού. 

Μετά λύπης του ο Ανάργυρος Κομπής εις εκ των ευεργετών με ενημέρωσε και με εξουσιοδότησε να γνωστοποιήσω ότι μετά από αυτή την συμπεριφορά δυστυχώς αποφάσισε να διακόψει την επόμενη χορηγία ενός πολύ σημαντικού ποσού, που είχε αποφασίσει να διαθέσει για συντήρηση και ανάπλαση νέου έργου. 

Η συμπεριφορά του Δημήτρη Λογοθέτη επίτροπου της εκκλησιαστικής επιτροπής είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργήσει πρόβλημα στο κατάστημα μου με τους πελάτες μου που πανικοβλήθηκαν, να τρομάξει το παιδί μου και την μητέρα μου να κινδυνέψει η υγεία της. 

Κατόπιν όλων αυτών,  για την προστασία της ζωής μου,  της δικής μου,  της οικογένειας μου,  την προστασία της επαγγελματικής μου στέγης, για την προσβολή απειλή και εξύβριση θα ζητήσω την προστασία από τις αρμόδιες αρχές και την αποζημίωση μου για την ηθική και σωματική βλάβη που προκάλεσε η συμπεριφορά του Δημήτρη Λογοθέτη επίτροπου εκκλησιαστικής επιτροπής
-----------------------------------
Πολύμνια Σοφίου
-----------------------------------