Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Απάντηση κ. Χαρχαλάκη στο δημοσίευμα του κ. Πρωτοψάλτη

Ο κ. Αντιδήμαρχος για ακόμη μία φορά λέει τη μισή αλήθεια και αποζητά εναγωνίως τη συμπάθεια του κόσμου. Καλό θα ήταν όμως να αναφέρει τα γεγονότα ολόκληρα και όχι αποσπασματικά όπως προφανώς τον συμφέρει. Κοινοποιώ λοιπόν έγγραφό μου προς το Δικαστήριο, το οποίο και συνέβαλε τα μέγιστα στην αθώωση των μέχρι χθες κατηγορουμένων, που ο κ. Αντιδήμαρχος επιμελέστατα φρόντισε να αποκρύψει. 





Όσο για την σπουδή του κ. Αντιδημάρχου στο να καταδικάζει διαρκώς τις δίκες και τις καταγγελίες κοινοποιώντας μάλιστα και φωτογραφίες από το πινάκιο των Δικαστηρίων, θα τον συμβούλευα εντελώς φιλικά να κάνει και την αυτοκριτική του για το γεγονός ότι ένα ολόκληρο Δημοτικό Συμβούλιο σύρεται και θα σύρεται για πολύ καιρό στις αίθουσες της Δικαιοσύνης για το ανά την Ελλάδα πλέον γνωστό ζήτημα των επιδίκων έργων. Και επειδή θα αναφερθεί στα γνωστά εργολαβικά συμφέροντα που πολεμούν το Δήμο, το μόνο που έχω να του απαντήσω είναι πως "όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά".

Όσον αφορά τη δική μου στάση στα Αντικύθηρα και τους συμπατριώτες μου, υπενθυμίζω ότι εγώ είχα το σθένος και το θάρρος πριν καιρό να προβώ σε δημόσια αυτοκριτική που επικροτήθηκε από όλους τους Αντικυθηρίους. 
Άραγε ο συμπαθής κατά τα άλλα και χαριέστατος κ. Αντιδήμαρχος, μπορεί να πράξει το ίδιο για την επί των ημερών του διάλυση των υποδομών του νησιού;;; 



----------------------------------
Στράτος Χαρχαλάκης
----------------------------------