Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Toυρκική εισβολή στο Αιγαίο και στην ακτοπλοΐα – Μετά τις μαρίνες σαρώνουν και τις ακτοπλοϊκές

Με την εξαγορά ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών ολοκληρώνεται η τριπλή “εισβολή” της Τουρκίας στο Αιγαίο, Επίσης ετοιμάζονται να δρομολογήσουν και νέες ακτοπλοϊκές γραμμές από την Τουρκία προς το Αιγαίο Τούρκοι επιχειρηματίες της γνωστής συνομοταξίας των συνεργατών του “βαθέως” τουρκικού κράτους.

Το πιο τραγικό είναι ότι μέσω των διασυνδέσεων των νησιών του ανατολικού Αιγαίου με την Τουρκία πέραν της εποχικής τουριστικής κίνησης και επιβατικής κίνησης τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου εξαρτούν όλο και περισσότερο τον εφοδιασμό των τοπικών αγορών τους από την Τουρκία.

Έτσι, μετά την αγορά των περισσότερων προς διάθεση στρατηγικής σημασίας μαρινών από τον τουρκικό όμιλο Dogus, την αγορά νησιού (ακόμα δεν έχει διαρρεύσει το όνομα ούτε του νησιού, ούτε του ιδιοκτήτη) και την αγορά διάφορων παραθαλάσσιων εκτάσεων, η Άγκυρα μέσω της ελεγχόμενης οικονομικής διείσδυσης επιχειρηματιών της καταφέρνει να ελέγξει ακτοπλοϊκά και τις θαλάσσιες συγκοινωνίες του Αιγαίου εκμεταλλευόμενη την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει (και…) οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Εγκαθιστώνται σύντομα δύο νέες γραμμές από την Τουρκία, η μία προς την Θεσσαλονίκη και η άλλη προς τον Πειραιά. Πρόκειται αφενός για τη γραμμή Αϊβαλί (Κυδωνίες), Λέσβος, Θεσσαλονίκη και αφετέρου Σμύρνης, Τσεσμέ, Πειραιά.

Όλα ξεκίνησαν όταν η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου είχε δεχθεί αιτήματα από δήμους και νομαρχίες του Ανατολικού Αιγαίου για κατάργηση της visa με την Τουρκία ώστε να ενισχυθεί η ελληνική νησιωτική αγορά από Τούρκους επισκέπτες.

Ήδη πέντε ελληνικά λιμάνια στο Αιγαίο συνδέονται με την Τουρκία με τακτικά δρομολόγια. Η Μυτιλήνη είναι συνδεδεμένη ακτοπλοϊκώς με το Αϊβαλί, η Χίος με το Τσεσμέ, η Σάμος και η Κω με το Κουσάντασι και η Ρόδος με το Μπόντρουμ και τη Μαρμαρίς.

Παράλληλα σύμφωνα με το Lloyd΄s List η τουρκική ακτοπλοΐα έχει γίνει επίκεντρο σημαντικών κρατικών ενισχύσεων από το 2011, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί με την εληνική ακτοπλοΐα λόγω αυστηρών περιορισμών από την ευρωπαΪκή επιτροπή ενώ στους σχεδιασμούς έχουν συμμετάσχει και ολλανδικά συμφέροντα.

Επιπλέον πρέπει να σημειωθεί πως στα τέλη Ιανουαρίου η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανοικοδόμησης και Ανάπτυξης (EBRD) ανακοίνωσε πως μπορεί να χρηματοδοτήσει με 33 εκατ. ευρώ εταιρικές οντότητες της Σμύρνης με στόχο την απόκτηση νέων οχηματαγωγών. Η EBRD έχει χρηματοδοτήσει συνολικά την Τουρκία με 2,6 δισ. ευρώ σε 76 business plan σε διάφορους τομείς.
--------------------------------
Πηγή: defencenet.gr
--------------------------------

ΣΧΟΛΙΟ ΣΕΛΙΔΑΣ:

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Λ.Α.Ν.Ε. ανακοίνωσε ότι ούτε λίγο, ούτε πολύ, οι "Ίντριγκες" τον οδηγούν σε άλλους προορισμούς και τα Κύθηρα-Αντικύθηρα θα μείνουν χωρίς πλοίο από τον Πειραιά ... και όπως είναι γνωστό θα αρχίσουν πάλι οι σχετικές δεήσεις να μας λυπηθεί ο καλός Θεός....

Μάλλον πρέπει να συμβαίνουν αρκετά από δώ και πέρα άλλωστε με την "άνωθεν" βοήθεια του ρεντίκολου υπουργού ναυτιλίας θα ακούσουμε πολλά ακόμη.

Σε λίγο καιρό τα μόνα πλοία που θα εξυπηρετούν το Αιγαίο θα είναι τα τούρκικα.

Εξάλλου οι περισσότερες Κυθήριες ήδη προπονούνται με τα τούρκικα σήριαλ για να συνεννοούνται με τους ανθρώπους που θα υπηρετούν σε αυτά τα πλοία......

Αλήθεια οι συμβάσεις και οι υπογραφές στην κυβέρνηση ισχύουν μόνο σε ότι αφορά την οσφυοκαμψία προς τους δανειστές η ισχύει και για ότι έχει υπογραφεί μεταξύ κράτους και ακτοπλόων για τις άγονες ;;;;

Διότι όποιος ΑΘΕΤΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ η Κάνω λάθος ;;;; Εκτός και εάν άλλαξαν οι νόμοι και ΚΑΤΑΛΥΘΗΚΕ τελείως αυτό που ονομάζουν Δημοκρατία.... {;;;;;;;;;;;;;;;}