Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Πέντε νέα τηλεοπτικά σποτ εγκαινίασαν τη καμπάνια τουριστικής προβολής για το 2013 του Δήμου Χανίων

p1
Τα πέντε νέα τηλεοπτικά σποτ, με τα οποία ο Δήμος Χανίων «άνοιξε» τη φετινή χρονιά το πρόγραμμα δράσεων του για την τουριστική προβολή των Χανίων, παρουσιάστηκαν, την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013, σε ειδική εκδήλωση με τίτλο«Χανιά: ένα ταξίδι αισθήσεων» που διοργανώθηκε από το Δήμο Χανίων, την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης και την Κ.Ε.Π.ΠΕ.ΔΗ.Χ. στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου (ΚΑΜ).
 
Τα νέα σποτ, που φέρουν την υπογραφή του γνωστού Χανιώτη σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη, ταξίδεψαν το παρευρισκόμενο κοινό το οποίο είχε κατακλείσει την αίθουσα του ΚΑΜ, στέλνοντας το μήνυμα ότι “τα Χανιά είναι ένας προορισμός ιδανικός, ασφαλής, με ποιοτικές υποδομές και υπηρεσίες μα πάνω απ’ όλα ένας προορισμός που ξυπνά όλες τις αισθήσεις αυτών που θα επιλέξουν να τον επισκεφθούν…”
Ο Δήμαρχος Χανίων
Ο Δήμαρχος Χανίων, Μανώλης Σκουλάκης στην κεντρική ομιλία του αναφέρθηκε στις δράσεις και πρωτοβουλίες του Δήμου Χανίων για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη επισημαίνοντας ότι «ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει το ισχυρό «όπλο» του τόπου μας για την αντιμετώπιση της κρίσης και των συνεπειών της σε όλα τα επίπεδα αλλά και το «διαβατήριο» για περαιτέρω ενίσχυση της καλής εικόνας που έχουμε ως προορισμός στο εξωτερικό».
 
Αναφερόμενος στην πρωτοβουλία της δημιουργίας των νέων διαφημιστικών σποτ τουριστικής προβολής ο Μ. Σκουλάκης τόνισε πως «αυτά προβάλλουν όλες τις ομορφιές και τα αξιοθέατα κάθε περιοχής των Χανίων, ενσωματώνοντας τις αξίες του παρελθόντος, υπογραμμίζοντας τη θέληση του παρόντος και προβάλλοντας τη δυναμική του μέλλοντος για τον τόπο μας».
 
«Συνδυάζοντας την ιστορία, τον πολιτισμό και το φυσικό περιβάλλον με τοπαρόν και το μέλλον των Χανίων, ο Θοδωρής Παπαδουλάκης υπερβαίνει τις «σκιές της κρίσης» και δημιουργεί μια νέα αφήγηση εικόνων, χρωμάτων, ήχων και συναισθημάτων που αγγίζει τους ανθρώπους σε παγκόσμιο επίπεδο. Και όλα αυτά με καμβά τα απίστευτα Χανιά μας…με τη φημισμένη Δημοτική Αγορά, την Παλιά Πόλη και το Ενετικό λιμάνι» υπογράμμισε ο Δήμαρχος Χανίων.
 
Άξιο αναφοράς είναι ότι η πρωτοβουλία του Δήμου Χανίων, ενσωματώνει και υιοθετεί απόλυτα τη φιλοσοφία της ενιαίας πολιτικής τουρισμού που εφαρμόζεται πλέον σε επίπεδο Περιφέρειας με σκοπό την αναγνωρισιμότητα της Κρήτης ως ενιαίου Τουριστικού προορισμού, προβάλλοντας το brand της “Απίστευτης Κρήτης”(incredible Crete) σε όλα τα σποτ.
 
Ο Θ. Παπαδουλάκης
p2Από την πλευρά του ο δημιουργός των σποτ, Θοδωρής Παπαδουλάκης ευχαρίστησε το Δήμαρχο Χανίων που του έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσει σποτ τουριστικής προβολής για τον τόπο μας”, προσθέτοντας ότι “ τα τελευταία χρόνια είδαμε τα Χανιά, αρκετά αλλαγμένα, ανακαλύψαμε νέες γωνιές και πτυχές τους και παρουσιάζουμε μέσα από την εικόνα και όχι το λόγο, όλες τις ομορφιές που μπορεί να δει ένας επισκέπτης στον Δήμο μας”.
Τα σποτ
Οι τίτλοι των πέντε σποτ του Δήμου Χανίων και η χρονική διάρκεια αυτών έχει ως εξής:
  1. Χανιά: ένα ταξίδι αισθήσεων (διάρκεια 03:24)
  1. Χανιά: ένα ταξίδι στην ενδοχώρα (διάρκεια 04:17)
  1. Χανιά: ένα ταξίδι στις γεύσεις (διάρκεια 05:04)
  1. Χανιά: ένα ταξίδι στις παραλίες (διάρκεια 05:00)
  1. Χανιά: ένα ταξίδι στην Παλιά Πόλη (διάρκεια 03:59)
Όλα τα σποτ βρίσκονται αναρτημένα  στη 
σελίδα του Δήμου Χανίων στο You tube 
http://www.youtube.com/user/municipalityofchania απ' όπου καθένας μπορεί να τα δει, να τα αναρτήσει στην προσωπική/επαγγελματική του ιστοσελίδα ή να τα προωθήσει σε φίλους και γνωστούς μέσω των κοινωνικών και δικτύων επικοινωνίας.
------------------------------
Πηγή:  citybranding.gr
------------------------------